Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Madeline
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Fafnir
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
blackcupcake
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Wolf
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
sengelbreth
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Xitydreams
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
seb911
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Fantasia
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Hvad vil du ændre i fortiden? Vote_lcapHvad vil du ændre i fortiden? Voting_barHvad vil du ændre i fortiden? Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Hvad vil du ændre i fortiden?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
blackcupcake

blackcupcake


Antal indlæg : 23
Join date : 17/05/12
Age : 25
Geografisk sted : Syd-sjælland, København. Eller... Afsnit 364 i forfatterensbog xD

Hvad vil du ændre i fortiden? Empty
IndlægEmne: Hvad vil du ændre i fortiden?   Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:31 am

Hvis i gik lov til at ændre 3 ting i fortiden, hvad ville det være? Og hvorfor?

Jeg lægger ud med:

1. Mine fordomme om folk

2. Min fejl, som jeg har begået. (Ikke noget mega slemt).

3. idk

Jeres tur!
Tilbage til toppen Go down
sengelbreth

sengelbreth


Antal indlæg : 21
Join date : 15/09/12
Age : 27
Geografisk sted : hmm

Hvad vil du ændre i fortiden? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad vil du ændre i fortiden?   Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:45 am

jeg lyder måske lidt sur men her kommer de

1) min fucking konfirmation
jeg skulle havde sagt NEJ på dagen, og så den kjole jeg havde på *suk*
2) mine problemer med min vrede
ville godt have haft styr på den noget før end jeg fik
3) mit selvmords forsøg......
det skulle ikke havde været ske overhovedet ikke
Tilbage til toppen Go down
Fafnir




Antal indlæg : 34
Join date : 13/05/12
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia, Danmark.

Hvad vil du ændre i fortiden? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad vil du ændre i fortiden?   Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 6:46 am

Kan kun finde på en ting lige pt:

At have taget livet mindre seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Wolf
Admin
Wolf


Antal indlæg : 21
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Forfatterens bog

Hvad vil du ændre i fortiden? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad vil du ændre i fortiden?   Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 5:12 am

hmmm.... lad mig se *tænke tænke*

1. tænke før tale.
at jeg havde tænkt mig om, før jeg fortæller folk noget som kan såre dem. ^^

2. havde været en bedre bror overfor mine søskende ^^
mange ting jeg har gjort overfor mine søskende fortryder jeg Smile ((dog intet 100% alvorligt XD ))

3. hmmm... det må vidst være... at havde været mere forsigtig om hvem man ligger sin tillid til, for ligger man den i den forkerte hånd, ender det med at man bliver såret ;3
nogle gamle følser som har været en smugle irriterende i fortiden^^ ((nothing i regret 100%))
Tilbage til toppen Go down
https://forfatterens-bog.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Hvad vil du ændre i fortiden? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad vil du ændre i fortiden?   Hvad vil du ændre i fortiden? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad vil du ændre i fortiden?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Underholdningen-
Gå til: