Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Madeline
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Fafnir
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
blackcupcake
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Wolf
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
sengelbreth
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Xitydreams
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
seb911
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Fantasia
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_lcapEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Voting_barEven that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:33 pm

Hey alle sammen derude Smile
Ja jeg håber i vil komme med noget konstruktiv kritik Smile
Og hvis i endelig vil låne digtet, så gør endelig det Smile
eller brug det som inspiration
I må bare ikke sige, at det er jeres eget!!!
Or else the big pink dangerous powerpuff dragon is going to eat your brain Smile
Når men jeg håber i nyder dette billede Smile
Dette er en fanart til serien Hellsing Smile
Hvor jeg tænkte, at det var sjovt at lave Alucard om til pink Smile

Så jeg spørger jer, som kender alucard eller bare i sig selv Smile

Selvom han er pink, ville i stadigvæk være bange?

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Evenifhewaspinkiwouldst
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:35 pm

ALUCARD Very Happy
Sorry Hellsing fan her ^^

Men jeg må sige at jeg synes at billeder er mega nice men jeg ville nu nok bruge en lidt mere mørke eller dybrød farve da det passer beder til ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:53 pm

ja Rød ville have passet bedst, men jeg syntes lige, at det kunne være sjov at lave ham i tøsefarve pink Razz og underligt nok, så syntes jeg, det stadigvæk passer til ham hihi Very Happy

Og high five for alle os Hellsing fans!!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:59 pm

yay team Alucard for the win

Hvem vil du helst se Alucard er sammen med Integra eller Seras?

Alucard er e begrab der hedder mørke eller mørke farver

Hvad siger du til et Hellsing rp?

Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:11 pm

mmmm godt spørgsmål angående med Sera og integra.. Fordi Sera er jo meget ung og bare lærling, mens Integra er voksen og klog, som nok ville passe bedre til ham.
Så jeg siger nok Integra Smile

Det kunne være über nice Smile jeg har før spillet Alucard før i Rp, og det er mega nice Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:16 pm

Jeg for normalt den der DET SKAL VÆRE SERAS! PASTA!
og jeg selv det Integra!

Yay! endelige en mere og spille Hellsing rp med, er normalt os selv van til spille Alucard men kan vel godt prøve som Integra hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:31 pm

Man skal jo også prøve noget nyt ikke? Razz
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:35 pm

Jo da ved bare ikke hvordan det kommer til og gå jeg har ikke den samme koldhed som Integra har xD men jo kan prøve mig frem, men skal vi så ikke lave det som et pm hvis det og jeg har et par ideer der måske kan bruges til et plot hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:39 pm

Så kan jeg godt spille integra, er god til at spille kold Smile Især med en af mine gamle karaktere Mina, som var en hjerteløs bitch Smile
Men desværre det kunne være mega sjovt at emne, men jeg har desværre næsten intet tid, jeg er allerede beskæftigede, som admin på Underworld og plus de diverse emner jeg har der, og så har jeg eksames tid Smile Men det kunne være sjovt.
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:45 pm

jeg har selv eksamen her for tiden men jeg har dog stadig os tid til lidt rp ind i mellem og vi kan jo måske lave de lidt lang svar så der lidt og læse på mellem hvert svar, og jeg os i gang med og finde ud af et plot som jeg os skal bruge sammen med en anden veninde til et Hellsing rp som vi er i gang med
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:46 pm

oki nice Smile jamen du fortæller mig bare den, så kan vi tage det derfra Smile
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:54 pm

Altså min tanke var at de skulle forgå fem år efter Hellsing sluttede, Alucard er blive sat tilbage i dvale og han venter på at den ny leder at Hellsing skal vække fra ham fra dvale men det blive Integra som hiver ham op igen da der var en helt anden master af Millennium som truer England for anden gang og det der hvor rp kan begynde ^^
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:55 pm

lyder meget interessant Very Happy i'm in!! men forvent ikke hurtige svar fra mig af.
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:57 pm

nej det okay jeg van til og vente hvis det er ^^
Skal jeg begynde hvis det er?
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:00 pm

Ja det kan du sagtens Smile hihi har du nogen speciel ide, hvem denne leder af millennium skal være? for ellers tror jeg, at jeg har en ide Smile og evt har du planlagt, at der er sket nogle ting? ellers kan jeg godt finde på noget som integra, og evt må der også komme andre racer in i historien??

Dog skal jeg lige sige, at jeg har kun set hele hellsing(det er længe siden), lidt over halvdelen af hellsing Ova Ultimate, og læst omkring en tredje del, så hvis jeg laver nogle fejl, så sig endelig til Smile

Og evt jeg skal advare om, at jeg skriver som regel langt normalt 20-30 til tider 50 Smile
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:01 pm

men skal det være under pm?? eller under det forum, hvor vi kan lave emner? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:02 pm

Hmm tror jeg laver det som et PM hvis det er ^^

Men kan begynde nu selv om jeg os har engelsk time xD
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:03 pm

Hvorfor kan vi ikke lige så godt lave det som et emne? Smile under ekstra
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:21 pm

Det kan vi os godt hvis det er

sad lidt og tænkte om der skal være nogle form for romantik mellem Integra og Alucard?
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:24 pm

mmmmmm vi kunne godt lave det, men i hellsing ser jeg mere deres forhold, hvor de har gensidig respekt for hinanden Smile
men det kunne godt være, at et tidspunkt var stemningen lige det rette til det hihi Smile Hvor måske integra lige havde drukket en drink eller to for at få fjernet sit kolde syn ellers på alt Smile
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:35 pm

Ja sådan kun det jo godt gå til xD selv om jeg nu aldrig har kun se Integra som fuld for den rolle passer bare ikke til hende xD

En eller anden dag vil jeg prøve og lave Integra som Vampyr da jeg enlig godt kan se det billede for mig O...O hun ville være pæn som vampyr selv om jeg nu ikke tror at hun vil være særlig glad for tanken xD
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:22 pm

Nej jeg snakker ikke om fuld kun en eller todrink efter en lang dag :-D
Jeg svare senere :-D
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:27 am

Ja det kun hun sikker godt finde på ^^ bare billede af hende som fuld kun være lidt epic xD


Jeg blive nød til og gå da jeg skal ud spise sushi her om en halv time
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:43 am

jeg tænkte lidt på, da jeg ikke har set slutningen osv på hellsing ova ultimate. Så ved jeg ikke om alexander anderson lever, fordi jeg har en ide med at bringe ham ind i spillet? Very Happy

og det er helt fint Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
Madeline
Admin
Madeline


Antal indlæg : 38
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:47 am

Hmm han dø jo men hvorfor ikke tag ham med hvis det, det gør os rp mere epic hvis han er der. ^^

er nok tilbage ved 19 tiden hvis jeg altså ikke for besøg
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Empty
IndlægEmne: Sv: Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)   Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Even that he is pink, i would still be afraid!!! Alucard (digital picture)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Pink L (Digital Picture)
» The yellow eyed deamon (digital Picture)
» Red L. death note (Digital Fan Art)
» Stand up for your right (Model Picture)
» An attitude (Model picture)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Tegninger-
Gå til: