Jeg er i gang med at skrive en historie inde på siden Movllas, hvilket også er grunden til at jeg ikke skriver historien her, men bare vil ligge et link senere i teksten ^^
Jeg er ikke vant til at skrive særlig meget, eller særlig tit, så bær over med tastefejl og stavefejl i teksten, da det sidste kapitel (The First Day) blev skrevet i Nat klokken 00 eller noget xD
Men historien tager udgangspunkt i to karakterer, som Sengelbreth og jeg har skabt inde på en RPG side (Nu er der så bare intet overnaturligt ved dem, da der er det på den anden side) og de hedder så Black og Lucas.
Black er en psykisk ustabil fyr på 21, som er blevet misbrugt af sin far siden hans mor stak af.
Lucas er en charmerende fyr på 22, som ligger damerne ned på stribe, knalder med sin chef og gud og hver mand nærmest. Han slipper af sted med nærmest hvad som helst, hvis bare han må bruge sit smil.
Disse to fyrer møder for første gang hinanden, da Black melder sig til en model konkurrence, hvor vinderen får en modelkontrakt, og et samarbejde med nogle modelbureau'er, hvor Lucas arbejder som dommer, træner og coach. Hvor historien bærer helt hen endnu, ved jeg ikke. Men hvis I er meget sarte, eller ikke kan tåle nogle seksuelle punkter mellem to fyrer, så læs den ikke. Der kommer ikke til at være beskrevede sex-scener, men forspillet, så at sige, er med.
Men ellers, lad mig vide hvad I synes om den, ris og ros ^^
http://www.movellas.com/da/book/read/201302012118415028
~ Xitydreams