Det startede med at jeg oplevede gang på gang at der var masser af mennesker som skrev fantastiske emner rundt omkring, også tænkte jeg lidt ''Hey, måske har disse mennesker en hobby i at skrive awsomme Historier & eventyre, samt andre former for kunsteriske ting'' og der af kiggede jeg lidt om hvad der kunne være for at kunne lave deen web side
SLUT.
historien slutter aldrig, men lad os kalde denne web side ''the never ending story'' da jeg synes at folk som var så kreative kunne lade deres indre ''magi'' slippe løs, uden helt så mange grænser for hvad konsekvensen ville være, om man ville ligge en ''fødselsdags hilsen'', eller et post kort som man skrev kreativt til en veninde/ven som man holdte meget af også ville høre andre's mening det lyd godt nok.
Meningen med hele dette ''snak'' er stort set at lade andre mennesker her i verden ligge deres flotte historier og fortællinger ind i 1 enkel ''bog'' og derfor hedder denne webside ''forfatterens bog'' da det er JER som er forfatteren og den som skriver i vores samlede web bog & forum.
mere er der vist ikke at sige. . .