Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Madeline
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Fafnir
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
blackcupcake
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Wolf
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
sengelbreth
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Xitydreams
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
seb911
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Fantasia
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
The Death of Jimmy Idle Vote_lcapThe Death of Jimmy Idle Voting_barThe Death of Jimmy Idle Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 The Death of Jimmy Idle

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
C.C. Taylor




Antal indlæg : 3
Join date : 18/05/12
Age : 27
Geografisk sted : Charlottenlund, København

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 4:06 am

En one shot om en mands sidste sekunder...

Noget jeg lavede for at komme ud af en skriveblokering, jeg synes den var fin, så jeg beholdt den.

****

"Jimmy." the man in the white suit said as one of his thugs tied me up to a chair, I didn't resist. A cold shiver crept its way up my spine, as he spoke my name. The sweat ran down my face as I stared into the blood red wall of my own basement. Maude had taken the kids out today, so they wouldn't hear my cries for help.
"Why didn't you just do what I told you? Huh?" he continued in his thick Brooklyn accent. His voice cried rough and sinister, like a crow's schreech.

I tried to speak, but the thug cut me short by stuffing a white piece of cloth in my mouth and tying it to the back of my head.
"I'll do the talking thank you, Mr. Idle." he said.
For a while, he just stood there, as if he were making a dramatic pause. His suit, white as an eagles head, illuminated the corners of my dark cellar. His italian leather shoes clanked against the cold concrete floor as he walked back and forth in the room, like a ticking clock, making me all the more aware that this, was my time. My heart skipped a beat, as he recontinued his monolouge.

"You betrayed my trust, Jimmy. I placed my confidence on you to complete an unquestionably simple task, and not only did you fail, you took it one step further. It's a shame. I liked you, I really did, but what you did simply can't be forgiven."

He never actually mentioned my going to die, but whatever doubt I had was gone when he pulled out a gun from his inside pocket and let his wielding arm hang down the side of his body.

"Now, before I shoot you Jimmy, do you want a last smoke? I am a noble guy after all." he said.
I twitched when he spoke the word 'noble'. I had known the man for years and seen what grusome things he had done. There were many words I would use to describe him, but noble was not one of them. I remained silent, I didn't dare to say anything.
"Oh. That's right! You told me, you quit a few months back...but are you sure? It's no shame now. I mean, you're not going to be around much longer."
I still said nothing. "That's a no, huh? Fine."
He raised his arm, pointing the gun at my head. I pressed my teeth together and closed my eyes, waiting for the bullet to hit. I heard the sound of an explosion. And I was gone.
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeLør Maj 19, 2012 12:35 am

En dejlig lille kort historie må man da sige Smile
Jeg kan godt lide beskrivelserne især af ham med pistolen. Det giver en rigtig stemning, og så man virkelig kan forstille ham foran sig.

Nice done i would say Smile
Det eneste der kunne rettes eller gøres bedre, men det er kun for mig selv, det var at den skulle ha været længere Smile det ville jeg have haft nydt.
Man kunne evt have gjort den længere ved at man får flashbacks tilbage til, hvad der egenligt var sket. Men det var også dejligt, at man ikke ved hvad det er, så bliver man lidt ekstra nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
C.C. Taylor




Antal indlæg : 3
Join date : 18/05/12
Age : 27
Geografisk sted : Charlottenlund, København

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeLør Maj 19, 2012 1:46 am

Tak for komplimentet. Men sådan som det står nu, har jeg ikke tænkt mig at skrive videre på den. Jeg synes den gode er at læseren får frit rum til at forestille sig hvad der egentlig er sket. Så kan de indsætte deres egne sandheder i stedet for at på nogen påduttet af forfatteren. Jeg tog især inspiration fra popart, hvor kunstneren maler en scene, og så kan beskueren krydre det med sin egen fantasi, et kunstværk der stiller spørgsmål til beskueren.
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeLør Maj 19, 2012 1:59 am

ja men som jeg også skrev, så er det også dejligt, at man nemlig ikke ved det Smile
Men i hvert fald har du gjort et godt job Smile
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
C.C. Taylor




Antal indlæg : 3
Join date : 18/05/12
Age : 27
Geografisk sted : Charlottenlund, København

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeLør Maj 19, 2012 3:27 am

Tak skal du have. Smile
Tilbage til toppen Go down
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeLør Maj 19, 2012 11:23 am

Det var skam så lidt :-D
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
seb911

seb911


Antal indlæg : 6
Join date : 13/06/12
Age : 30
Geografisk sted : Randers, Danmark

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 1:42 pm

Som sådan en fin lille historie, men den står lige nu, kunne jeg godt bruge lidt mere suspense. Dvæle lidt ved de små detaljer, få udskudt øjeblikket så længe som muligt, før du skynder dig gennem det, der egentlig sker. Det er et af de værktøjer, man kan benytte med mest succes på engelsk og jeg tror du ville have en prisvinder, hvis du bare fik styr på den lille ting. Der er også nogle få sproglige vendinger, du ikke har helt styr på. Det er specifikt dine præpositioner, som bliver forvekslet for hinanden og det er en skam, da forholdsordene er den vigtigste ordklasse i det engelske sprog, da de kan afgøre forskellen på "He met me at the train station" og "He met me on the train station"
Men som sagt, hvis du får styr på de små ting, vil du stå overfor et litterært højdepunkt, hvilket vel lidt er det, vi alle gerne vil ende med ... Eller er det bare mig?
Keep up the good work
Tilbage til toppen Go down
Fafnir




Antal indlæg : 34
Join date : 13/05/12
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia, Danmark.

The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 6:25 pm

Sød lille tekst. Sød er måske så meget sagt...
Du er god til at fange stemningen, men jeg er mere til noget lidt mere langstrakt. Mange detaljer. Men meget bedre end mine blokeringstekster (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Death of Jimmy Idle Empty
IndlægEmne: Sv: The Death of Jimmy Idle   The Death of Jimmy Idle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Death of Jimmy Idle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Red L. death note (Digital Fan Art)
» Sketch of Death note (tegninger)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Noveller & Historier-
Gå til: