Hello everyone ^^
Jeg er "Nybegynder" fotograf, og ville vildt gerne komme rigtig igang med at fotografere folk! MEN - der skal jo altid være et men - jeg mangler folk at fotografere!
Jeg ville gerne spørge om der var nogen der boede på sjælland eller tæt på, som kunne tænke sig at være model for en dag?
Jeg bor selv i Næstved, og er villig til at tage transport hvis det endelig er, men ville nu gerne have at folk kunne komme her til omegnen, da jeg kende disse omgivelser og ved hvor der er gode steder at fotografere... ^^
Men kompromiser er altid gode!
Billederne jeg tager, vil kun blive vist ved jeres tilladelse, men jeg vil gerne have tilladelse til at offentliggøre dem her, og hvis de er blevet ekstremt gode, kunne det være jeg kunne vise dem til fremtide jobs.
Men nok om det... Jeg vil ligge nogle billeder ind her i indlægget, for at I kan se, hvad I har med at gøre...
Jeg har taget mange af dem med min iPhone, men skal bare lige få taget mig sammen til at hæve penge til et spejlrefleks kamera, så det vil selvfølgelig være det "rigtige" kamera jeg bruger til jeres billeder ^^
Jeg er ligeglad med, om I er størrelse pind eller har former! Det betyder INTET overhovedet! Husk det!
I skal medbringe eget tøj og sko, og gerne have lagt make-up inden!
Kan både bruge drenge og pige modeller.
I behøver ingen erfaring have.
Men her er lidt billeder:
[Kun administratorer har tilladelse til at se dette link]Taget med venindes kamera
[Kun administratorer har tilladelse til at se dette link]Taget med venindes kamera
[Kun administratorer har tilladelse til at se dette link]Taget med min iPhone... kunne ikke beslutte mig for med eller uden farve ^^'
[Kun administratorer har tilladelse til at se dette link]Taget med min iPhone
Ikke alle er lige gode, og I har sikkert forskellige meninger... Men vil gerne rigtig igang, men har brug for hjælp
Skriv til mig herinde, hvis det kunne være noget for jer ^^
~Xitydreams