Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Madeline
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Fafnir
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
blackcupcake
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Wolf
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
sengelbreth
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Xitydreams
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
seb911
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Fantasia
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_lcapAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Voting_barAkademiet ~ jeg nægter og give op endnu Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu

Go down 
ForfatterBesked
sengelbreth

sengelbreth


Antal indlæg : 21
Join date : 15/09/12
Age : 27
Geografisk sted : hmm

Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Empty
IndlægEmne: Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu   Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 7:12 am

// selvom jeg havde planer om at droppe side lade den gå over til min med admin kan jeg bare ikke.... jeg kæmper endnu for at siden ikke skal dø, så jeg håber i vi tage et kig på den

Akademiet


Hej Gæst

Ville du ønske at du gik på en skole for væsner? Ville du ønske at du kunne blive oplært til at fange og slå dæmoner ihjel? Ville du ønske at du kunne have magiske evner, selv som menneske?
Hvad du end ønsker, kan du det her.
Vil du stå med de onde kræfter, sammen med vampyrerne, dæmonerne, djævlene og Satan?
Vil du stå sammen med de bevingede, englene, halv englerne og Gud?
Eller vil du befinder dig midt i det hele som et neutralt menneske, et specielt menneske, Dødens tjenere og Døden selv?
Alt er her forenet i en skøn blandning af lektier, drama, håb, kærlighed, skolegang, had og tab.

http://akademiet.danskforum.net/
Tilbage til toppen Go down
 
Akademiet ~ jeg nægter og give op endnu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Forfatterens Bog :: Reklamer-
Gå til: