Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Madeline
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Fafnir
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
blackcupcake
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Wolf
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
sengelbreth
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Xitydreams
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
seb911
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Fantasia
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Min karakter Valetta fra The Underworld Vote_lcapMin karakter Valetta fra The Underworld Voting_barMin karakter Valetta fra The Underworld Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Min karakter Valetta fra The Underworld

Go down 
ForfatterBesked
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Min karakter Valetta fra The Underworld Empty
IndlægEmne: Min karakter Valetta fra The Underworld   Min karakter Valetta fra The Underworld Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:08 pm

Min karakter Valetta fra The Underworld Emilybrowningvisage
//Sangen sweet dream fra sucker punch skulle rigtig ha spillet, mens i læser profilteksten//

Et par grønne øjne skinnende af barnlighedens lyst kiggede op imod den nyankommende. Et smil gled frem på hendes læber, da nu var hun endelig ikke alene. Lyden af skridt fyldt med håb nærmede sig den ny ankommende, og en lille hånd tog let fat i vedkommendes ærme og gjorde opmærksom på sin tilstedeværelse. Kroppen på denne pige var som en ny ung kvindes, men hendes holdning, hendes blik og hendes tøj talte sit eget sprog, she was still innocent as a little child.

"Hej.. ømmm.. vil de være sød og hjælpe mig? Jeg har mistet min kat, Micha. Vil du,, vil du hjælpe mig med at finde hende?"

Så uskyldige øjne som hendes var, så svære at sige nej til, hvordan ville man kunne det? Især da hendes ansigt strålede i glæde, som selv en engel ville beundre.

"Vil du vide noget om mig,, okay? Men så skal du altså gå med mig og finde min kat ellers vil jeg intet fortælle"
Sagde hun med et barnligt grin og hendes hår dansede som bølger, som badede i solens stråler.

Children are the light of life.
They are the divine angels
on their crusade of innocents
toddling through our world
who is sick by bungled lunatic.
she was still innocent as a little child


Min karakter Valetta fra The Underworld Emilyhkjkj

"Mit navn er Valetta og til efternavn. Der har jeg desværre ingen, jeg kender ikke mine forældre, for jeg har altid været hjemløs. Men har aldrig været alene, fordi jeg har altid haft Micha. Men hvad er så dit navn?
Når så dit er Gæst, pænt navn!"

Valetta gik og lyttede efter alle de spørgsmål, mens hun samtidig kiggede efter sin kat. Selvom hun lignede en på lige omkring de 14 år, så hendes gang og hendes uskyldige blik sagde, at hun var kun omkring de 9 år gammel. Hvordan kunne sådan en hjemløs pige stadigvæk holde fast i sin barnlighed?

"Spørger du om mit hjem... Ja jeg har intet"
Hovedet hang en smule nede, og tristheden spejler sig i hendes blanke glansfyldte øjne. Det var tydeligvis ikke et emne, man helst ikke skulle berøre. Men lige så hurtigt som det var kommet, så forsvandt tristheden næsten. Et sørgmodig smil var på hendes læber, da hun vendte blikket op på sin nye hjælper efter sin kat

The darkness of the world's insanity
is trying to smash through the child's pureness.
Destroying the dreams of hope.
Now they are like shattered dreams
she was still innocent as a little child


Min karakter Valetta fra The Underworld Emilybrowningbelle

"Hvorfor jeg intet hjem har, ja mmmmmm. Det jeg har fået af vide, så er mine begge forældre døde, min mor er død i barselsengen og min far, ja ham ved jeg desværre intet om. Jeg har så altid boet ude på gaden og været hjemløs.
Sagde hun med tristhed, og man kunne faktisk godt se, hvis man kiggede ordenligt efter, at hun faktisk var tynd, lidt for tynd. Selvom hendes hår var glansfyldt og pænt, så kunne man godt se, at det måske trængte til en hårvask. Valetta lod en hånd køre igennem hendes lange hår, og så kunne man tydelig se sår under armen sikkert fra et fald.

The darkness around the little girl
is focing her to grow up.
To loose her childlike eyes on the world.
Loosing her innocents, it is like
an angel's lost of it's wings.
she was still innocent as a little child

Min karakter Valetta fra The Underworld Lknlklk

"Hvor gammel jeg er? Jeg er 14 somre mener jeg eller er det kun 13? Jeg er ikke helt sikkert, jeg har ikke altid været så god det med tal."
Så skinnede hendes øjne af håb og straks løb hun med håret svingende fra side til side. Hun krammede katten ind til sig, men som man nok ville hurtigt opdage. Så var dette ikke en helt almindelig kat, dette var en stor hvid/grå los. Man kunne tydelig se et smil i dens øjne, da den så hende. Men da den vendte blikket imod den fremmede, så blev blikket hårdt som stål og dens store hjørne tænder blev blottet. For øjnene af en, så man at denne mindre los lige pludselig blev meget stor omkring 120 cm høj.
"Nej Micha Gæst er ikke farlig, Gæst hjalp mig med at finde dig ikke sandt?."
Kattens grønne øjne lignede totalt Valettas øjne blev mildere og dens krop blev til normal størrelse igen, og den satte sig ned med en roligere holdning. Men den holdte stadigvæk øje.

Even when she was cast out
kicked out like a bad dog.
She kept on moving, kept on smiling
and doing all the childlike things.
she was still innocent as a little child

Min karakter Valetta fra The Underworld Mv5bmti5nzgzmjgwmf5bml5

Man skulle være dum, hvis man ikke vidste, at dette var ikke en normal los, og man ville nok også kunne tydelig se, hvor meget de ligner hinanden. Selvom hun var brunhårede og den var hvid/grå, så var deres øjne øjne helt ens, og deres aura/fornemmelse af de to var den sammen. Det sammen var deres lugte, de var også nøjagtig ens, selvom de var to vidt forskellige racer.
"Hvad vi to er? Ja vi er såkaldte santuines eller soullers. Vi er tvillinger begge to, hun er storesøsteren, jeg er lille søsteren. Men du skal ikke tage dig af hende, hun har altid været meget beskyttende overfor mig. Det var derfor hun brugte sin evne. Så hun kunne vokse hurtigt og blive til en stor los, men da hun er min tvilling, så kan jeg også bruge den. Den virker også hvis jeg er kommet til skade eller et eller andet i den retning.
Valetta kiggede hen på Micha, og man kunne tydelig fornemme, at de snakkede sammen, men hun bevægede ikke sine læber.
"At vi snakker sammen ja. Vi kan snakke sammen med vores tanker. Det er jo derfor vi jo er santuines, men folk kalder os bare for soullers, ved faktisk ikke hvorfor sådan rigtigt?"

Luckily she never died by the cruel things 'cause.
one part of her, who grew up.
Grown up by the worlds insanity, trying to keep living.
But still she had her inner child, who would never let go.
Who never want to be grown up
she was still innocent as a little child

Min karakter Valetta fra The Underworld Emilybrowning9298

But then the unthinkable happend.
Normally all would either be a child or grow up
But she found the perfect balance.
To keep the innocents eyes on the world,
but still have the common sense
she was still innocent as a little child



"Hvad en soullers er, ja folk siger vi er soullers fordi mig og hende kan gøre dette"
[color=yellow]Valetta lagde armen omkring Micha, og så var det som om de smeltede sammen. I løbet af få sekunder stod en høj kvinde med langt hvidt hår ned over skuldrene, og hele hendes bare hud var dækket af et tyndt lag pels. De store los øre stak op i vejret og halen slyngede frem og tilbage. Det var tydeligt, at det ikke kun var kroppen der var forandret, det var også det phykiske, som om de begge to personligheder var smeltet sammen og havde dannet sig en ny. En voksen kvindelig stemme lød ud af hendes mund med sylespidse kattetænder. Det var den sammen stemme hver gang Valetta hørte Michas stemme i sit hoved.
"Goodbye for so long stranger"
Straks løb hun væk så hurtigt og i så flydende bevægelser som en kats, og så lydsløst. Før man slap hende af syne, så så man hende let springe op i et træ, hvor hendes øjne lyste gyldne grønne som en kats, før hun forsvandt ude i skoven.

Min karakter Valetta fra The Underworld Emilybrowningp

//Valetta's evne. All things by randomness//
Denne evne gør, at Valetta kan gøre alt, hvad hun vil i verden. Hun kan alle former for magi simpelthen alt. Men alt er random. Når hun vil bruge en evne, f.eks hun sidder ude i skoven og skal have ild. Så bruger jeg den funktion der hedder at slå en terning 4 gange fra 1-100.

Det første tal siger, hvad for en evne det bliver. F.eks Valetta tænker på at lave ild. Hvis sker der dette, hvis tallet(x) er:
x>25 = Så bliver evnen til noget andet.
x<25 = så bliver evnen til noget andet.

Det andet tæl fortæller hvor kraftfuld evnen bliver, så hvis tallet(x) er:
0<x<15 = Så virker evnen ikke.
15<x<45 = Jo tættere den kommer på 40, jo mere kraftfuld er den.
45<x<50 = Så er den næsten 100% perfekt efter det behov, hun behøver hvor kraftig evnen skal være.
x = 50 = så er den total perfekt.
50<x<55 = Så er den næsten 100% perfekt efter det behov, hun behøver hvor kraftig evnen skal være.
55<x< 85 Jo tættere den kommer på 55 jo mere perfekt er den i forehold til hvad behovet er for hvor kraft fuld den er.
Men jo højere tallet bliver jo overdrevet bliver hendes kraft.
85<x<100 Den bliver alt for overdrevet.

Den tredje tal fortæller hvor godt hun rammer.
Så tallet tæller i procent hvor god hun rammer Very Happy
100% er perfekt
0 Total forbier

Det fjerde tal fortæller, hvor meget energi den kræver. Her tæller tallet i procent, så hvis den er 10, så mister hun 10 procent energi. Hvis den er 100 så går hun i total koma og uden hjælp dør hun.

Valettas anden evne grow fast.
Denne evne gør, at hendes Kat Micha kan få sin krops til at vokse sig langt større end den er. Men Valetta kan ikke gøre det sammen, men hun har stadigvæk evnen, den virker bare kun, at hendes sår healer 10 gange hurtigere end andre væsner, og det sammen med brækkede knogler osv. Den del af evnen virker også på Micha. Så hvis man skærer hende med en kniv, så lukker såret i løbet af 10 sekunder. Hun kan også gro legemer ud.

Min karakter Valetta fra The Underworld Canadianlynxjpg22e8qx7n
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
 
Min karakter Valetta fra The Underworld
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Cicero Amadeus (Vampire Freaks karakter fra Madeline)
» Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Kreative Karakter Skemaer / Profil Tekst-
Gå til: