Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Madeline
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Fafnir
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
blackcupcake
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Wolf
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
sengelbreth
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Xitydreams
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
seb911
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Fantasia
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_lcapSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Voting_barSortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Wolf
Admin
Wolf


Antal indlæg : 21
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Forfatterens bog

Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Empty
IndlægEmne: Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst)   Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:36 am

Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Shadowelfsmen
Goddag, mit navn som i ved er Azariel, jeg er sortelver og er på en alder af ca. 2.000 år nu, jeg lever underjorden for min kære herskerinde og dronning, og det akter jeg at gøre så længe jeg lever, medmindre hendes ord siger andet, men nu til deres spørgsmål. . .

Navn
mit fulde navn er Azariel Uriel Zeraciel
og mennesket tag det som en af guds engle navne, hvis man skulle tag noge af deres religions fortolkninger.

Alder:
min alder er . . . . hmmm jeg tror det vil komme op på en alder af 2.000 år ca.. jeg stoppede med at tælle ved en alder af 1.695. . . men det er jo også langt tid siden.

Hobbyer
min hobbyer og job. . tjaa... jeg more mig glimrende med at tortuere folk, eftersom dette er mit job for min herskerinde, men ellers så jæger jeg i fritiden, når ja.. når jeg mener jage mener jeg at jage mennesker, deres skin og kød er fantastisk kvalitet, og dermed smager det også godt, har du nogle sinde lavet menneske gryde ret? NEJ!? du skulle prøve det, med lidt salt og pebber smager det som en drøm.

Fortiden:
min fortid er ikke meget at fortælle om, jeg levede som fritids jagere, og jagtede mennesket som det dyr det er, og der efter spiste det når jeg var færdig med det, udover dette så er jeg kendt for at være duelist, dvs. at jeg kæmper i dueller eller arena samt også kan finde et par få tricks her og der.
min far var tidligere nekromaser men dette er ikke noget som vi snakker så meget om, hovede pointen er at mine øjne er blevet hvide, og mere skal du ikke vide. . . i hvert fald ikke endnu.

Kæreste/partner:
jeg har ingen kæreste, heller ej akter jeg at blive gift, men at blive spurgt om at blive højre hånd med en højstående sortelvisk præstinde siger jeg aldrig nej til.

Tænder på/af:
det som tænder mig, og får mine lyster helt i top er blod, ligemeget hvilken slags blod at lade et offer dø på gaden er noget jeg more mig med, det er en spiciel essens som jeg nyder, der efter har vi jo tortur metoden, at se folk lide og skrige i smerte er en fornøjelse for mig, men ja et par piske slag kan jeg skal godt holde til, hvis kvinden jeg står overfor kan holde til måsten.

men det som IKKE tænder mig er gamle vanærende hexse som ikke finder noget former for udfordringer og bare skal være ''blid'' mod tøzen, dette vil være kedeligt i mine øjne, samt dyr, INGEN skal havde nogle former for sammen leje med et dyr, mennesker kan ligge til acceptable, men hjorte, grise etc. er uaceptablet.

Magi & Evner:
Azariel er kendt for magien Mösüs som er det old gamle sortelviske sprog som betyder smerte, og kan forvolde sin modstander grænseløst smerte som tvinger sit offer i knæ.
der udover er der hans sværd ved sin side som han har som 100 årig brugt til sine kampe og trænning, og har været ved hans side i lidt over 1.900 år, som han har udviklet til perfektion.

Tilbage til toppen Go down
https://forfatterens-bog.danskforum.net
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst)   Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:42 pm

Jeg kan godt lide, at forhold til mange andre, at selvom du tager det som trip trap træsko, hvor du skriver hobbyer osv osv. Så er det ikke kedeligt at læse, der er tit en form for humor i det Smile Som gør det spændende end at læse bare en faktaliste, som er tit rets så kedelig. Smile
og man får et godt nok billede af denne karakter Smile
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
 
Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min karakter Valetta fra The Underworld
» Cicero Amadeus (Vampire Freaks karakter fra Madeline)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Kreative Karakter Skemaer / Profil Tekst-
Gå til: