Antal indlæg : 21 Join date : 12/05/12 Age : 31 Geografisk sted : Forfatterens bog
Emne: Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Søn Maj 13, 2012 7:36 am
Goddag, mit navn som i ved er Azariel, jeg er sortelver og er på en alder af ca. 2.000 år nu, jeg lever underjorden for min kære herskerinde og dronning, og det akter jeg at gøre så længe jeg lever, medmindre hendes ord siger andet, men nu til deres spørgsmål. . .
Navn mit fulde navn er Azariel Uriel Zeraciel og mennesket tag det som en af guds engle navne, hvis man skulle tag noge af deres religions fortolkninger.
Alder: min alder er . . . . hmmm jeg tror det vil komme op på en alder af 2.000 år ca.. jeg stoppede med at tælle ved en alder af 1.695. . . men det er jo også langt tid siden.
Hobbyer min hobbyer og job. . tjaa... jeg more mig glimrende med at tortuere folk, eftersom dette er mit job for min herskerinde, men ellers så jæger jeg i fritiden, når ja.. når jeg mener jage mener jeg at jage mennesker, deres skin og kød er fantastisk kvalitet, og dermed smager det også godt, har du nogle sinde lavet menneske gryde ret? NEJ!? du skulle prøve det, med lidt salt og pebber smager det som en drøm.
Fortiden: min fortid er ikke meget at fortælle om, jeg levede som fritids jagere, og jagtede mennesket som det dyr det er, og der efter spiste det når jeg var færdig med det, udover dette så er jeg kendt for at være duelist, dvs. at jeg kæmper i dueller eller arena samt også kan finde et par få tricks her og der. min far var tidligere nekromaser men dette er ikke noget som vi snakker så meget om, hovede pointen er at mine øjne er blevet hvide, og mere skal du ikke vide. . . i hvert fald ikke endnu.
Kæreste/partner: jeg har ingen kæreste, heller ej akter jeg at blive gift, men at blive spurgt om at blive højre hånd med en højstående sortelvisk præstinde siger jeg aldrig nej til.
Tænder på/af: det som tænder mig, og får mine lyster helt i top er blod, ligemeget hvilken slags blod at lade et offer dø på gaden er noget jeg more mig med, det er en spiciel essens som jeg nyder, der efter har vi jo tortur metoden, at se folk lide og skrige i smerte er en fornøjelse for mig, men ja et par piske slag kan jeg skal godt holde til, hvis kvinden jeg står overfor kan holde til måsten.
men det som IKKE tænder mig er gamle vanærende hexse som ikke finder noget former for udfordringer og bare skal være ''blid'' mod tøzen, dette vil være kedeligt i mine øjne, samt dyr, INGEN skal havde nogle former for sammen leje med et dyr, mennesker kan ligge til acceptable, men hjorte, grise etc. er uaceptablet.
Magi & Evner: Azariel er kendt for magien Mösüs som er det old gamle sortelviske sprog som betyder smerte, og kan forvolde sin modstander grænseløst smerte som tvinger sit offer i knæ. der udover er der hans sværd ved sin side som han har som 100 årig brugt til sine kampe og trænning, og har været ved hans side i lidt over 1.900 år, som han har udviklet til perfektion.
Badgirl1942
Antal indlæg : 112 Join date : 14/05/12 Age : 29 Geografisk sted : Danmark korsør :D
Emne: Sv: Sortelveren Azariel Uriel Zeraciel (Karakter Profil tekst) Man Maj 14, 2012 8:42 pm
Jeg kan godt lide, at forhold til mange andre, at selvom du tager det som trip trap træsko, hvor du skriver hobbyer osv osv. Så er det ikke kedeligt at læse, der er tit en form for humor i det Som gør det spændende end at læse bare en faktaliste, som er tit rets så kedelig. og man får et godt nok billede af denne karakter