Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Madeline
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Fafnir
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
blackcupcake
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Wolf
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
sengelbreth
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Xitydreams
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
seb911
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Fantasia
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_lcapKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Voting_barKarakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Wolf
Admin
Wolf


Antal indlæg : 21
Join date : 12/05/12
Age : 30
Geografisk sted : Forfatterens bog

Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Empty
IndlægEmne: Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet)   Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:31 am

Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Imagesca9xqvxr
Hvorfor står et menneske som dig og glor, kom vi har masser at snakke om, så følg nu med så du kan lære en ting eller to om mit liv, eftersom du aligevel kommer til at dø om lidt, men lad os starte med mit navn.

mit navn er Sekhem em pet, Anpu, Ἄνουβις,Anapa og mange mange flere navne, men det meste kendte er Anubis, dog som de old gamle egypter betragtede anubis som dødens vogter, dette er ikke helt usandt men det er heller ikke helt sandt, men jeg er smigeret over at de har til egnet mig denne title og ikke min kære fader som lagde mig halvt denne title, men alle har vel deres vogter for døden, men desvære har jeg ikke tid til den slags længere så jeg lod et andet væsen være denne vogter og hunde hovedet var en fin ide som dødelige kom med, og den bliver nu lat som kronen på mit værk for vogteren, men hvad de gamle egypters historie om mig er akender jeg hverken er sand eller falsk, dog er min far lidt stille for tiden, han snakker ikke så meget med mig længere, men jeg acceptere gerne hans stilhed, for stille før stormen som man siger.

min alder er 12.000 år da min far har givet mig gaven til at leve, og ikke dø, dog er der visse. . . ulemper ved dette, for det kan være en velsignelse som det kan være en forbandelse, for at se mine venner og familie dø, og vide at jeg ikke vil døfør min fars mening er stået færdig piner mig dybt inden i, men ikke helt.

min hobby er stort set de døde, deres liv som de før havde er en facinerende prossese og nyde hvert liv der er blevet taget og lege med det er noget som jeg mener at facinerende, nogle ville kalde mig en død bider, men jeg kan forsikre jer at ingen lig er blevet bidt i.. endnu..

mit job er ret enkelt, jeg arbejder i et museum som direktør, samt lever jeg lidt rundt omkring, har aldrig haft et fast sted og bo, eftersom at inkomsten fra de forskellige museumer tjener man godt på, for dødelige at se gamle historiske genstande, som tidens mennesker havde glemt om.

mine personlige drifter og intereser når det kommer til hvad jeg tænder på, ville nok være både så vel som mænd men også kvinder, spicielt kvinder.
jeg nyder alt ved kvindens krop og form, deres egenskaber er fantastiske og uudholdene til at lade sig blive facinerede af, dog elsker jeg af alt den måde kvinden vrider sig når det første slag over hendes bare krop bliver lagt.
og angående manden er ligeledes, at se ham vride sig og desperat komme ud af mit greb more mig grænse løs, og i øjnene tigger begge parter både mand og kvinde om nåde.
hmmm... lad os se er der ellers noget jeg mangler at tilføje. . lad os se, personlige drifter,navn,alder,hobby. . .hmmm nåå ja mine egenskaber og evner. . det sandt.

mine evner som min kære fader har givet mig er at styre min alder, dvs at jeg kan ændre min alder og krops bygning som jeg lyster hvilket gør mig istand til at få fra en 10 årig til en 24 årig dreng, smart ik?, og ellers så har han givet mig den forbandelse til at snakke med de døde, trist, men sandt, dog er nogle af dem ret humøristiske. og derefter ikke kun med at jeg kan ændre min egen alder, men jeg kan også ændre min fjenders alder, nogle gange praktisk andre gange uheldigt

Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Talisman
Talismanen som han har som indikere hvor mange år han har været i lejren.
hvordan jeg kom ind i lejeren er stort set at jeg var igang med nogle arbejder at søge efter den old gamle væsen kaldet minutua, vi troede at han bare var en myte.. men det ændrede sig hurtigt, den lod sig nærme sig mine arbejde mens vi arbejde i udkanten af den gamle forladte græske by Athene, men da jeg lod mig nærme det kunne jeg se i min kollega hjelm at der var noget bag mig, hvor jeg vente mig om og rullede under den for ikke at skulle blive ramt at dens enorme økse som var ved at ramme mig hvor efter jeg greb fat i denss hove og det var som om at dens energi blev mere og mere svækket, og jeg kunne se på den at den ældres og blev mere og mere svag, hvor at den dårlig nok kunne løfte øksen og den lod øksen falde og han støttede med hænderne mod jorden for at få vejret, mens hosten fra det store bæst kom, jeg nærmede mig omkring det og kiggede forviret på mine hænder, men forstod at der var noget baf dette, så jeg tog en sten og jog den i toppen af dyrets kranium, hvor den faldt om og lå nu død for mine føder, men der var noget på den jeg fandt, en old gamel græsk bog som jeg nu har brugt så langt tid på at lære, hvilket viser old gamle magiske muligheder for brug af magi, men om min far tillader mig denne mulighed er ukendt for mig endnu. . . . eller det troede jeg...

Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Imagescas367it
der efter har vi jo den sorte bog, som jeg fandt for langt tiden nu, så hvis du sidder hele vejen der over skal jeg forklare dig hvad jeg fandt ud af.
''εσείς που πεθαίνουν από την παλιά θρησκεία''
efter ordne fra Sakhem lige er blevet sagt dukker en skygge op og lader sig gennem borer hans krop, hvor hans øjne bliver helt sorte og et smil på læben kommer frem jeg viste at fjolset ville ligge min sjæl i sig, og foresten, mit navn er Uriel, den tidligere mester af denne bog som anubis holder, dog kan jeg desværre kun komme frem når jeg ønsker, men det kræver stadig at hades ikke ved dette, hvilket kan skabe problemer for mig ser du. . . men når du ved at anubis øjne er sorte, er det mig som er på spil.
Tilbage til toppen Go down
https://forfatterens-bog.danskforum.net
Badgirl1942

Badgirl1942


Antal indlæg : 112
Join date : 14/05/12
Age : 29
Geografisk sted : Danmark korsør :D

Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Empty
IndlægEmne: Sv: Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet)   Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet) Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:45 pm

Der har jeg rime meget det sammen at sige som din karakter Luci Smile
En dejlig måde at blive præsenteret din karakter på, og nok beskrivende til at man har et godt billede af karakteren og tydelig kan fornemme vedkommende personlighed:)
Tilbage til toppen Go down
http://badgirl1942.deviantart.com/
 
Karakteren om Anubis (Sakhem Em Pet)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Karakteren Callum The Unknown - Dæmonernes by

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Kreative Karakter Skemaer / Profil Tekst-
Gå til: