Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Madeline
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Fafnir
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
blackcupcake
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Wolf
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
sengelbreth
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Xitydreams
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
seb911
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Fantasia
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
dead or alive  Vote_lcapdead or alive  Voting_bardead or alive  Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
dead or alive  Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
dead or alive  Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
dead or alive  Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
dead or alive  Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
dead or alive  Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
dead or alive  Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
dead or alive  Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
dead or alive  Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
dead or alive  Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 dead or alive

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
blackcupcake

blackcupcake


Antal indlæg : 23
Join date : 17/05/12
Age : 25
Geografisk sted : Syd-sjælland, København. Eller... Afsnit 364 i forfatterensbog xD

dead or alive  Empty
IndlægEmne: dead or alive    dead or alive  Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 6:24 am

Jeg var fanget... I et bur fyldt med mørke... Er jeg død? Er jeg i det heltaget levende? Kan jeg se eller er jeg blind? For det eneste jeg kunne se var mørke. Jeg kunne høre bjælder, eller var det bare mine øre jeg tog fejl? Min krop var som forstenet til denne jord. Den føltes ru under mig. Jeg frøs, og det var rigtigt koldt. Jeg kunne ikke mærke mine fødder, eller hænder. jeg prøvet at åbne mine øjne. Jeg kunne skimte solen, men jeg frøs alligevel. Jeg kunne endelig bruge mine hænder, og hvis jeg havde ret, så lå jeg altså på en dyne af sne.
"Vær nu sød og vågn!" græd en stemme. Den lød ikke bekendt på nogle måder, men stemmen lød i hvert fald ung. "Du må ikke forsvinde fra mig nu!"
Jeg hostet en smule, så var jeg altså levende? Jeg kunne mærke en hånd på min kind. Hånden var var og velkommen. En tåre ramte min kind. Jeg kunne vurdere på personens hulke, og nu vidste jeg de var et barn.
Bjældelyden blev højere og mere irreterende. Mine hænder søgte mine øre. Jeg fornemmet a t barnet lagde sig ned ved siden af mig. Barnet virket rigtig bange. "Mor! Du må ikke forlade mig nu!"
Tilbage til toppen Go down
sengelbreth

sengelbreth


Antal indlæg : 21
Join date : 15/09/12
Age : 27
Geografisk sted : hmm

dead or alive  Empty
IndlægEmne: Sv: dead or alive    dead or alive  Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 6:33 am

Lyder godt Smile
Tilbage til toppen Go down
blackcupcake

blackcupcake


Antal indlæg : 23
Join date : 17/05/12
Age : 25
Geografisk sted : Syd-sjælland, København. Eller... Afsnit 364 i forfatterensbog xD

dead or alive  Empty
IndlægEmne: Sv: dead or alive    dead or alive  Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 5:53 am

danke Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Fantasia




Antal indlæg : 4
Join date : 25/06/13

dead or alive  Empty
IndlægEmne: Sv: dead or alive    dead or alive  Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm

God, god Smile
Men hvad med at skrive den i nutid i stedet? for at få en lidt anderledes fremtoning:

Jeg er fanget... I et bur fyldt med mørke... Er jeg død? Er jeg i det heltaget levende? Kan jeg se eller er jeg blind? For det eneste jeg kan se er mørke. Jeg kan høre bjælder, eller er det bare mine øre der tager fejl? Min krop er som forstenet til denne jord. Den føles ru under mig. Jeg fryser, det er rigtigt koldt. Jeg kan ikke mærke mine fødder, eller hænder. Jeg prøver at åbne mine øjne. Jeg kan skimte solen, men jeg fryser alligevel.
Jeg kan endelig bruge mine hænder, og hvis jeg har ret, så ligger jeg på en dyne af sne. 
"Vær nu sød og vågne!" græder en stemme. Den lyder ikke bekendt på nogle måder, men stemmen lyder i hvert fald ung. "Du må ikke forsvinde fra mig nu!"
Jeg hoster en smule, så var jeg altså levende? Jeg kan mærke en hånd på min kind. Hånden er og velkommen. En tåre rammer min kind. Jeg kan vurdere på personens hulken, at det er et barn, som græder.
Bjældelyden bliver højere og mere irreterende. Mine hænder søger mine øre. Jeg fornemmer at barnet ligger sig ned ved siden af mig. Barnet virker rigtig bange. "Mor! Du må ikke forlade mig nu!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dead or alive  Empty
IndlægEmne: Sv: dead or alive    dead or alive  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
dead or alive
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Noveller & Historier-
Gå til: