Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Once opon a time. . . .

ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
The Legion of Shadows. Vote_lcapThe Legion of Shadows. Voting_barThe Legion of Shadows. Vote_rcap 
Madeline
The Legion of Shadows. Vote_lcapThe Legion of Shadows. Voting_barThe Legion of Shadows. Vote_rcap 
Fafnir
blackcupcake
Wolf
sengelbreth
Xitydreams
seb911
Fantasia
Marshmallow-Pies
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
The Legion of Shadows. Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
The Legion of Shadows. Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
The Legion of Shadows. Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
The Legion of Shadows. Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
The Legion of Shadows. Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
The Legion of Shadows. Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
The Legion of Shadows. Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
The Legion of Shadows. Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
The Legion of Shadows. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

The Legion of Shadows.

Go down 
ForfatterBesked
sengelbreth

sengelbreth

Antal indlæg : 21
Geografisk sted : hmm

The Legion of Shadows. Empty
IndlægEmne: The Legion of Shadows.   The Legion of Shadows. Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am

// jeg ønsker ikke at sige meget andet end at denne lille historie, der ikke er færdig er en del af mange. Jeg ligger ikke selv mærke til mine fejl, jeg ved godt de er der, men jeg ser dem ikke selv. Og der er ingen ting jeg kan gøre ved det.
I skal være velkommen til at synes hvad i vil, jeg advare dog, eftersom denne historie forgår i min egen lille verden. (der historie efter historie er gået hen og blevet stor.)

indtro-prolog;:

Alexis Alexis, hvor er du..:

Tilbage til toppen Go down

The Legion of Shadows.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Noveller & Historier-
Gå til: