Forfatterens Bog
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Once opon a time. . . .
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Badgirl1942
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Madeline
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Fafnir
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
blackcupcake
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Wolf
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
sengelbreth
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Xitydreams
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
seb911
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Fantasia
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Marshmallow-Pies
Be my Valentine <3 Vote_lcapBe my Valentine <3 Voting_barBe my Valentine <3 Vote_rcap 
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new Opportunities.
Be my Valentine <3 Icon_minitimeFre Nov 29, 2013 12:48 am af medusa

» Show me your smile!
Be my Valentine <3 Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 7:04 am af Xitydreams

» Am I the only one?
Be my Valentine <3 Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:19 am af sengelbreth

» The Legion of Shadows.
Be my Valentine <3 Icon_minitimeOns Jun 26, 2013 1:08 am af sengelbreth

» dead or alive
Be my Valentine <3 Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:18 pm af Fantasia

» Historien om Aisha
Be my Valentine <3 Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 11:09 pm af Fantasia

» Et eventyr
Be my Valentine <3 Icon_minitimeTirs Jun 25, 2013 10:40 pm af Fantasia

» Be my Valentine <3
Be my Valentine <3 Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm af Xitydreams

» Farewell
Be my Valentine <3 Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:24 am af Marshmallow-Pies

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Be my Valentine <3

Go down 
ForfatterBesked
Xitydreams

Xitydreams


Antal indlæg : 12
Join date : 24/09/12
Geografisk sted : Næstved, Danmark

Be my Valentine <3 Empty
IndlægEmne: Be my Valentine <3   Be my Valentine <3 Icon_minitimeSøn Feb 10, 2013 9:05 pm

Jeg er i gang med at skrive en historie inde på siden Movllas, hvilket også er grunden til at jeg ikke skriver historien her, men bare vil ligge et link senere i teksten ^^

Jeg er ikke vant til at skrive særlig meget, eller særlig tit, så bær over med tastefejl og stavefejl i teksten, da det sidste kapitel (The First Day) blev skrevet i Nat klokken 00 eller noget xD

Men historien tager udgangspunkt i to karakterer, som Sengelbreth og jeg har skabt inde på en RPG side (Nu er der så bare intet overnaturligt ved dem, da der er det på den anden side) og de hedder så Black og Lucas.
Black er en psykisk ustabil fyr på 21, som er blevet misbrugt af sin far siden hans mor stak af.
Lucas er en charmerende fyr på 22, som ligger damerne ned på stribe, knalder med sin chef og gud og hver mand nærmest. Han slipper af sted med nærmest hvad som helst, hvis bare han må bruge sit smil.

Disse to fyrer møder for første gang hinanden, da Black melder sig til en model konkurrence, hvor vinderen får en modelkontrakt, og et samarbejde med nogle modelbureau'er, hvor Lucas arbejder som dommer, træner og coach. Hvor historien bærer helt hen endnu, ved jeg ikke. Men hvis I er meget sarte, eller ikke kan tåle nogle seksuelle punkter mellem to fyrer, så læs den ikke. Der kommer ikke til at være beskrevede sex-scener, men forspillet, så at sige, er med.

Men ellers, lad mig vide hvad I synes om den, ris og ros ^^

http://www.movellas.com/da/book/read/201302012118415028


~ Xitydreams
Tilbage til toppen Go down
 
Be my Valentine <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forfatterens Bog :: Den Kreative Bruger's omslag & indsættelse af kreative produkter :: Noveller & Historier-
Gå til: